Podpis elektroniczny

           Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy Punkt Rejestracji Sigillum , gdzie mogą Państwo zakupić Bezpieczny Podpis Elektroniczny (certyfikat kwalifikowany), jak i inne oferowane przez nas certyfikaty elektroniczne, na chwilę obecną jesteśmy jedynym partnerem Sigillum  działającym na terenie Częstochowy. Procedura uzyskania e-podpisu trwa bardzo krótko , jesteśmy w stanie zrealizować Państwa zamówienie w ciągu 24 h , przy większych zamówieniach terminy realizacji są ustalane z każdym klientem indywidualnie.
Wymagana jest jedna wizyta klienta w punkcie rejestracji podczas której są dopełniane wszystkie formalności i jest weryfikowana tożsamość zamawiającego. W przypadku kiedy przyjazd do nas jest dużym utrudnieniem dla Państwa , możemy przeprowadzić wszelkie formalności u klienta , koszt takiej usługi jest negocjowany z klientem w zależności od wielkości zamówienia i miejsca wykonania usługi.

Procedura uzyskania e-podpisu ( krok po kroku ) :

1.
Klient rejestruje się  w Elektronicznym Punkcie Rejestracji ( EPR ) na stronie www.sigillum.pl , następnie po zalogowaniu wypełnia wymagane formularze zgłoszeniowe. ( w sprawach zwiazanych z obsługą EPR - wypełnianie formularzy prosimy o kontakt z infolinią Sigillum  tel. 22 464 79 79 )
2.
Inspektor ds. rejestracji kontaktuje się z klientem i uzgadnia termin spotkania w PR
3.
Klient kompletuje wymagane  dokumenty oraz dokonuje przedpłaty na konto Sigillum (dane do wpłaty)
4.
Podczas spotkania z klientem Inspektor ds. rejestracji dokonuje weryfikacji tożsamości, następnie zostaje podpisana umowa oraz wydany certyfikat. (klienci odnawiający certyfikat  powinni mieć ze sobą kartę kryptograficzną !!! )

UWAGA ! Certyfikat nabiera ważności najwcześniej następnego dnia po jego wydaniu lub w terminie podanym przez klienta
.

Przewodnik dla klienta (pdf.)
Wzory umów (pdf.)
Cennik

Instrukcja użytkownika  e-deklaracje (pdf.)

Przewodnik konfiguracji programu płatnik (pdf.)